使い方(English explanation is below!!) --------------日本語-------------- スペースキーを押すと、歌が書いてある順番で流れます!! また、聞きたい曲をタップしたら、その曲が流れます!! --------------English-------------- If you press the space bar, the songs will play in the order they are written!! Also, if you tap the song you want to hear, that song will start playing!!
Adoさんの歌声に感謝感謝!! なにか気になることがあったら、お気軽にコメントで!! If you have any questions, feel free to leave a comment!!