Neden böyle söylüyon demeyin çünkü sınıfım yüzünden psikolojim bozuldu öfke kontrolü yaşamaya başladım sınıfta dersleri çok güzel kaynıtıyorlar ve sınıftan çıkan ses okul binasını yıkar.Olm şuan o kadar mutluyum ki sınıfımdan kurtulduğuma.Umarım sevmediğim kişiler ile aynı sınıfta olmam.Eğer bu kardeşlerimiz olmasa ölüp gitmiştim: @metebaran4b @sarpkorayaras4b @alpbarisaydas4b @ardasahin4b @mertalierten4b @ardatastan5a
Kolaylık vermese ben esvale olurdum cenaze namazımı Sultan Ahmet Cami'sinde kılıp beni zincirlikuyu mezarlığına defnederdiniz.