Intro - me | AfterFX こんにちは!私はAfterFXです。 @kobajinでもあります。 移動ではありませんが、このアカウントでも活動します(←こういうの多い) でこのアカウントの始まりということで、マルチスタイルで自分にイントロを作りました!! 自信作です。 Hello! I am AfterFX. I am also @kobajin. I'm not moving, but I'll be active on this account as well So, as the beginning of this account, I made an intro to myself in a multi-style! It is a confident work. Textの作り方を変えました。 Credit Engine : kobajin Intro Pack (me) ♬ Zedd - Beautiful Now ft. Jon Bellion Insp @TigerJC, @Crystal-25, @GalakU, VortexArtz Engine Credit Bezier Spline Code : @Ashibara_Art Line Clipper : @-ElidekkAnimations- @Ashibara_Art Alpha BG : ぱくたそ _________________________________________________ 2024 AfterFX #all #Intro #animations #art