To my Fans,Followers, and friends: Well What a year it's been huh. But we finally made it Summer Vacation has finally returned.I will be offline for a while.My expected time to be back should be the end of August..Thank you to all my followers and viewers i hope you have a great summer like i will and ill see you again once more.I will try to pop in once in a while but i might be busy enjoying the beach,spending time with friends,and watching movies.THANKS FOR 130 FOLLOWERS. Please do not unfollow me for i will return Remember IM THE ALPHA :D Peace out guys :) Spanish Version: A mis fans, seguidores y amigos: Bueno, vaya año que ha sido, eh. Pero finalmente lo logramos. Las vacaciones de verano finalmente regresaron. Estaré desconectado por un tiempo. Mi fecha prevista para regresar debería ser a finales de agosto. Gracias a todos mis seguidores y espectadores, espero que tengan un gran verano como yo. Te volveré a ver una vez más. Intentaré visitarme de vez en cuando, pero puede que esté ocupado disfrutando de la playa, pasando tiempo con amigos y viendo películas. GRACIAS POR 130 SEGUIDORES. Por favor no dejes de seguirme porque volveré. Recuerda que SOY EL ALFA :D