Hej! Gillar du starwars? Då har du kommit rätt! Här kan du ha en liten konversation med en figur från yttre rymden! ENGLISH INSTRUCTIONS BELOW! INSTRUKTIONER PÅ SVENSKA: Vad tänker du om starwars? Prata om det här! Kom ihåg: -Svara klart och enkelt -Bara små bokstäver, t.ex om du skriver "Lando" skriv istället "lando" -Du kan bara skriva på engelska! ENGLISH INSTRUCTIONS: What do you think about starwars? Talk about that here! Remember: -Answer clear and simple -Only small letters, for example if youre writing "Lando" write "lando" Hope you like it!
The sprite was made of Scratch. I drew the wierd Death Star hahaha.. Leave advice in the comments below!