お久しぶりです! この度活動再開します とういうことで、普段はしないんですけど リク受け付けます 描いて欲しいキャラあったら このプロジェクトにコメントください↓↓↓ ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー Long time no see!! I've decided to resume my activities. So, I don't usually do this, but I'll be accepting I'm accepting requests for drawings. If you have a character you want me to draw If you have any character you want me to draw, please comment on this project.