זה גרסת הבטא של "תחצבו הרבה" זה הולך להיות פי אלף יותר מגניב וגם יש המון דברים שמחקתי גרסת 0.01 https://scratch.mit.edu/projects/1045075740
נכון שהמשחק הזה לא כל כך מגניב? נכון! במשחק האמיתי המשחק יהיה מגניב פי אלף מהמשחק הזה שהוא רק גרסת הבטא הראשונה יש פה קצת באגים מכוונים אבל זה בסדר אגב מי שיתן לב וכוכב למשחק הבטא אני נותן לו קוד גאול כמו שאני מבטיח אגב לפרסומת - קוד גאול קטן למשחק הבטא - קוד גאול בינוני למשחק עצמו(זה כולל את 0.01 ) - קוד גאול גדול עוקב - קוד גאול ענקי אגב יש אנשים שנותנים רק לב או רק כוכב אז מי שיעשה ככה מפסיד הוא יקבל חצי קוד... אבל מי שיעשה רק כוכב יקבל קצת יותר מרק לב (אני ממליץ לעשות על שניהם אבל עם נוח לכם נו שיהיה ) אז תנו לב וגם כוכב תעקבו אחרי ויאללה ביי