日本語は下です。 <English> Use the left and right arrow keys. You can shoot the beam with the space key. The more time passes, the more scores you can get at a time. When HP reaches 0, the game is over. what's your score? Let me know in the comments! <日本語> 左右の矢印キーで操作します。スペースキーでビームを撃つことができます。時間がたつほど一回にもらえるスコアが増えます。HPが0になるとゲームオーバーです。 あなたのスコアは何かな?コメント欄で教えてください!