evet dostlar artık okulu yatılı okuyacağım için sc yi bırakmak zorundayım her şey için sizlere çok teşekkür ederim bu sc başladığımdan beri başıma bir çok olay geldi ve geçti bağzen iyi günlerim oldu bağzense kötü günlerim oldu trende çıktığım günlerde oldu iftira yediğim günlerde ama çok şükür bu günlere kadar geldim bu hesabın bu kadar büyümesinde katkısı olan herkez tekrardan çok teşekkür ediyorum seviliyorsunuz dostlarım görüşmek üzere
yapmakta olduğum bir proje vardı ama malesef bitiremedim daha doğrusu bitirmedim çünkü hem birez üşendim hemde gideceğimi bildiğim için dışarlarda vakit geçirdim oyunumu bitirmediğim için sizdende özür diliyorum belki sonra devam ederim ayrıca bağzen aktif olabilirim ve inşallah yaz tatilinde tekrardan geri dönerim görüşmek üzere :D