e = enemie je speelt afwisselend :jij doet een beurt (je energy gebruiken door op de 'knoppen' te duwen) en de tegenstander doet een beurt de oranje knop: je energy sparen tot volgende beurt de blauwe knop: je blockt 1 damage de rode knop: je doet damage (damage=je attack)
lol lol lol ik ben raar