Hey ! Bon je crois que vous avez compris je refais une FAQ pour les 2000 abonnés ! D'ailleurs je suis tres contente qu'on les ai avec halloween et noël !JE TIEN A REMERCIER MES AMIS DE SCRATCH, VOUS ÊTES INCROYABLE ! Sinon vous avez le droit a toutes les questions que vous souhaitez ! :D MERCIIIIIIIIIIIII ❤️❤️❤️ #FAQ#FAQ#FAQ
Hey! Well I think you understand I'm redoing an FAQ for the 2000 subscribers! Besides, I'm very happy that we have them with Halloween and Christmas! I WANT TO THANK MY FRIENDS FROM SCRATCH, YOU ARE INCREDIBLE! Otherwise you have the right to all the questions you want! :D THANK YOU ❤️❤️❤️ #FAQ#FAQ#FAQ