使うボタンは1つだけ!?(Use button is one only!?) ~アクセル(Accelerator)~ 1P:1キーまたはタッチ(Hold 1 or Touch) 2P:0キー(Hold 0) 3P:4キー(Hold 4) 4P:7キー(Hold 7) アクセルだけで操作するレースゲームです!(This is a racing game that is controlled only with the accelerator!) アクセルを押すと加速、離すと減速します。(Pressing the accelerator accelerates and releasing it decelerates.) コースを10周するとゴールです。(After 10 laps of the course, the goal is reached.) 最大4人まで同時に遊べます!(Up to 4 players can play at the same time!) アクセルは緑のランプが点灯した後に押さないと動きません。(The accelerator must be pressed after the green light comes on to move.)
八回目のリミックス作品。 praplaneに感謝 変更点 ・グラフィックを変更(コースの形は変更なし) ・音楽の有無を選べる