日本語した↓⚠ ⚡️ Sorry, no sound again But I added reload instead. ~~~~~~~~~Features~~~~~~~~~~~~~~ This is a high-quality finish made by the greatest company in the White Star Empire. A pistol that can load 17 rounds, which is more than a regular pistol. Usually about 12 shots 〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜 Look down here space:shoot r:reload また音無しですごめんななさい でもそのかわりにリロードつけました 〜〜〜〜〜〜〜〜〜特徴〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜 これはホワイスター帝国の一番すごい会社が作った高級仕上げだ ホワイスターで一番すごいピストル 普通のピストルより多い17発は装填できるピストル 通常はだいたい12発 〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜 この下見て スペースで撃つ rキーでリロード 11月17日 発砲音を付け足した リロード音 いつか...
誰でも借りるの自由だけどリミックスはやめて下さい Anyone can borrow it freely, but please do not remix it. ハートと星押してくれた人にはフォローします できない時もあるけど