アンダーテールのサンズ戦をもとに作りました! I made this based on the Undertale's game against the Sans! 基本操作はアンダーテールと同じです。(Xキーで低速移動も可) Basic operation is the same as in UNDER TALE. (You can also use the X key to move at low speed.) 今後もアップデートをしていく「かも」なので、この作品が良いものだと思いましたら、★と❤や、コメントよろしくお願いします! We will continue to update the site, so if you think this work is good, please leave a ★ and a ❤ and a comment! If you want the English version, please comment. We will consider producing it. ※This is Google Translate.
〇BGM↓ https://www.youtube.com/watch?v=JzY8IgPM-GI 〇効果音↓ / sound effect↓ Jinjin210707 様 hayati3427 様