--------------------------------------------------------------------------------- 皆さん、少し早いですがメリークリスマス!!皆さんはどんなクリスマスの夜を過ごす予定でしょうか? ところで、皆さんに質問があります!皆さんはクリスマスと言ったら何を思い浮かべますか?サンタさん?それともプレゼント?もしかしたら華やかなクリスマスツリーかもしれませんね。 今回、私が参考にしたのは”あまり知られていないクリスマスの象徴”です!意外と知られてないけどこれもあるんだよ!的な感じです!新たな視点でみられるクリスマス… 一体どのように感じられますか? おっと!前置きが長くなりましたね。 それでは”クリスマスイブの物語”ご堪能あれ!!! --------------------------------------------------------------------------------- Fofofo! Hyvää joulua! Miten kaikilla menee? Oletko jo pyytänyt lahjaa? Se on hieman aikaista, mutta haluaisin esitellä tämän kirjan kaikille! Joo? Oletko kiinnostunut sisällöstä? Ei sille voi mitään, luen sen sinulle! ー==ー・"valon enkeli jouluaattona"・ー==ー Tämä on tarina, joka tapahtuu taivaan yläpuolella olevassa maailmassa. Olipa kerran nuori enkeli. Nuori enkeli syntyi toisesta silmästä sokeana. Nuori enkeli vihasi niitä silmiä. En halunnut katsoa noihin silmiin. Niinpä enkeli peitti hänen silmänsä siteellä. Ympäröivät enkelit ihmettelivät tätä ja kysyivät nuorelta enkeliltä: "Miksi piilotat toisen silmäsi?" Mutta vaikka nuorelta enkeliltä kysyttiin kuinka monta kertaa, hän ei koskaan vastannut. Vähitellen enkelit lakkasivat välittämästä siitä. Aika kuluu ja jouluaatto on saapunut maan päälle. Jouluvalmistelut ovat alkaneet taivaalla.Nuori enkeli oli myös kiireinen valmistautumisessa. Joulukuusen koristelussa yksi koristeista putosi pois. Sillä hetkellä, kun nuori enkeli yritti poimia koristeen, se putosi vahingossa pilvestä. Nuori enkeli ei pystynyt reagoimaan äkillisiin tapahtumiin eikä voinut lentää. Ja sitten nuori enkeli putosi pieneen kaupunkiin... 〜〜〜ー==ー・ー=ー=ー・ー==ー〜〜〜 Ah, siinä kaikki toistaiseksi. Kiinnostaako mitä tapahtuu seuraavaksi? Ota selvää itse. No sitten hyvää joulua. Fofofo! ---------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------- 曲【回る空うさぎ】・・・@SUZURAN92 様 --------------------------------------------------------------------------------- 皆さん、物語が日本語じゃないことにびっくりしましたか?実はあれ、全部フィンランド語です(因みにタイトルもフィンランド語)。フィンランドはクリスマスで有名ですからね(^^)(因みに発祥地は古代ローマのミトラス教、本場はドイツです) 続きを公開する気はないんですけど、どうしてもと言うなら♡と☆合わせて40個言ったら公開します(多分)。 ---------------------------------------------------------------------------------