ここ 1 週間、ここで活動していませんでした。もう少しこの状態が続くと思います。でも、投稿のスケジュールを立てようとしています。すぐにもっと活動的になれるといいなと思っています!!!
english:: I've been inactive here for the past week and I think it'll continue like this for a little while longer.., but I'm trying to get a posting schedule in place and hopefully I'll be more active soon!!!