This is the new Splunky!!!! I added a character as an OC again this time. It's named Apostate, and it's ripping off Mr. Fun Computer's face (laughs). This time, I'm not sure if it fits (sweat). これは新しいスプランキーです!!!! 今回もOCとしてキャラクターを追加しました。名前はアポステートで、ミスター・ファン・コンピュータの顔を引き裂いています(笑)。今回は、合うかどうかわからないです(汗)。