İYİKİ DOĞDUN ROSE NİCE YAŞLARA iyiki de doğup ult idolüm olmuşsun sen olmasaydın kalbimde 1 kişi eksik olurdu (son cümle saçma oldu da neyse)
Bu arada yarın büyük ihtimalle proje gelecek (edit değil) hem yarın benim yaşadığım yerde okullar tatil