Merhaba! Ben happydemon, bu oyunu youtube da gördüğüm bir videodan yaptım. Oyundaki karakterleri nasıl yeneceğinizi burdan okuyarak öğrenebilirsiniz. ---Mekanikler--- .Kamera .Sağa sola bakmak için sağa sola tıklayın .Kapılar ---ANİMATRONİKLER VE ONLARI NASIL YENECEĞİNİZ--- Freddy: -Kendisi size saldırmaz ancak eğer gülüşünü duyarsanız size geliyordur -Geliyorsa kamerayı açın, 4a ve 4b kameralarına bakın, hangisinde "I`am Coming" yazıyorsa ordaki kapıyı kapatın. Bunny: - Kendisi haritada rastgele gezer, gelmesini anlamanız için dikkatli olun. -Eğer koşarak gelen ayakseslerini duyarsanız sol kapıyı kapatın, kapının orda 1 saniye bekleyip gidecektir. Chica: -Kendisi sessizdir, geldiğini sadece sağ kapıdaki ışığa bakarak yada kamerada 4b de olup olmadığını görmeniz lazım. -Kendisini durdurmak için geldiğinde sağ kapıyı kapatmanız yeterlidir. Foxy: -Hayır, Foxy`yi kameradan gelip gelmeyeceğini anlayamazsınız. Hareketsiz kalcaktır. -Geldiğini arkada hızlandırılmış bir müzik çaldığında geleceğini bilin. müzik bittikten sonra ayak sesleri duyarsınız ki buda geliyor anlamına geliyor. (Eğer başka bir animatronic kapıdaysa kıstırmamak için ayak sesleri gecikebilir). -Durdurmak için sol kapıyı kapatın. ---GECE 5--- -Gece beşte işler değişiyor, animatronicler [⬜⬜⬜⬜] `ler ve [⬜⬜⬜⬜⬜] dönüşürler. onu durdurmak için [⬜⬜⬜⬜⬜⬜] yapsanız yeterlidir.