Ciao...spero che non siate arrabbiati con me per questo ma non credo proprio di poter continuare con Scratch...tutto è nel progetto Mi mancherete tutti così tanto e spero che stiate bene. Vi amo tutti così tanto<3 ---- i'm Italian so heres a translation to english Bye..i hope you alls aren't mad at me for this but i just don't think i can comtinue Scratch.... everything is in the project i will miss you alls alot and i hope yous are ok. i love you all so much<3
click for next