AYS | Victory Simon & Tunner & Durple & brud ver. 旗2回押し推奨・フラッシュ注意 ↓日本語は下 [English] Hi! It’s Micchan!! This time it’s Simon and Tunner and Durple and brud FNF! The song I used is “Victory”!! I like this song. By the way, this is the first time have an appearance…Jevin!!!!!!!!!!!! I love Jevin very much!!!!!!!!!! I’m happy to Jevin is appearance:) Why was it delayed? …because it was too much hassle to include this sentence. I’m sorry…:( Ok, I hope you enjoy :) Well, see you in the next work! (This English sentence was written using a translation) 《日本語》 ども!みっちゃんです!遅くなってごめんね…() 今回はサイモンとタナーとダープルとブラッドのFNFだy(((多いて ちなみに…ジェヴィンさん初登場よォォォ!!!!!!!!!(←大のジェヴィン好き)やったね!嬉しいn(((はよ進めろ ちなみにこの作品の中身自体は少し前に終わってました!…じゃあなんでこんな遅いのかって? …シンプルに文章打つのめんどくさかった★(((おい すみません…()この時期何かと忙しいから時間が無かったってのもあるけどね てことで!また次回の作品の時に。
Simon「取り敢えずここにいた奴らで一緒に歌おうぜ!」 Durple「…いやなんでそうなるんだよ(汗)」 @Siya_the_boss @SquigglyTuff #SPRUNKI #Simon #Tunner #Durple #brud #Jevin #Wenda 100人突破!! 200人突破!! 300人突破!! 400人突破!! 500人突破!!よっしゃぁ!!!!! 600人突破!! 700人突破!! 800人突破!! 900人突破!! 1000人突破!!ありがとぉぉぉおおお!!!!!!!!!!!