akageミームに私のOCを使ってみました!皆さんに気に入っていただけたら嬉しいです。私のプロジェクトやコンテンツが気に入ったら、ぜひフォローしてください! I used my OC for the akage meme! I hope you all like it. If you like my projects and content, please follow me! 音楽がずれている可能性があります。 The music might be out of sync.
プロジェクトの目標: 50個の星+ハート=フォロワーへの特別なエールをミームで表現 覚えておいてください、私はf4fとリクエストをやっています!Remember, I do f4f and requests!