You can control the tram by pressing the key facing to the right hand side. You control the doors by pressing the door buttons. You win when you've picked up 75 passengers. To restart the game, press the green flag. Man kann die Straßenbahn steuern indem man die rechten Pfeiltaste drückt. Die Türen steuert man indem man auf die Tür Buttons drückt. Wenn man 75 Passagiere mit genommen hat, hat man gewonnen. Um das Spiel dann neu zu starten muss man auf die grüne Flagge drücken.
Thanks to Klonkie for helping with the project. Update coming soon. Danke an Klonkie- fürs helfen beim Projekt. Update kommt.