アビイロードの切り絵作ったヾ(≧▽≦*)o 階段の上の天井ガクッって下がってるとこに貼ってみた 次は何作ろうかな(●'◡'●)
I made a Paper-cutting of Abbey Road ヾ(≧▽≦*)o I stuck it on the ceiling above the stairs I wonder what I should make next (●'◡'●)