〜日本語〜 (english is in the bottom) ヤー皆さん!今回作ったのは、「テトリス スプランキー誰の声が好き?」と呼びます!前作った歌プロジェクトよりも簡単だったが、今回作ったほうが面白そうだと思います。今回は、他のスプランキーも含めて作ったからです。さて、誰の声が好きですか?私の大好きなスカイか?とても美しい声のピンキーか?めっちゃ神秘的なジェビンか?とてもバカでおもろいブラッドか?そして、クルーカーと一緒に物を作るガーノルドか?自分が選ぶのよ!(サムネイルのスカイは、私の一番大好きなスプランキーだから、一番大きいなの) ~english~ hi everyone! what i made this time, is called, [tetoris who's voice do you like?]! the one i made this time was easier than last time, but i prefer the one i made this time! it is cuz i added more sprunkis now! so, who's voice do you like the most? my favorite sky? pinki with a very bueatiful voice? jevin who is so mysterious? brud which is so dumb and funny? or, garnold that makes things with clukr? it's your choice! (sky is the biggest one in the thumbnail cuz he is my favorite sprunki)