ai対戦↑↓で対戦は右の人は↑↓で左の人はwsでやってください。 To battle with ai, please use ↑↓, and the person on the right should use ↑↓, and the person on the left should use WS.
最初バグっている様に見えますがそれは仕様なので安心してください。 It may seem buggy at first, but don't worry, it's by design. 曲を提供していただいたtori-nekoさんには感謝しています。