Si cliques el botó "PLAY" jugaràs el mode història, que consta amb un total de tres (3) finals diferents, en funció del número "d'accidents" que tinguis. El text es passa amb la tecla z. Pots saltar la intro clicant la icona de la cantonada superior dreta (algun dels testers m'ho va demanar). Si cliques el botó "ARCADE" jugaràs el mode arcade (lògic, no?), que consisteix en una versió infinita del mode història. Es controla igual que el mode història (amb les fletxes), i l'objectiu és arribar el més lluny possible. Pots col·lisionar amb un total de tres cotxes abans que s'acabi la partida. Hi ha un sistema de rècords online implementat (suposo que funciona, no l'he pogut provar).
Aquest és el joc més complex que he fet, m'ha donat molta feina i m'ha fet entendre el sentit i propòsit dels enginyers i dissenyadors de software. A la propera faré diagrames de seqüència i de classes en UML abans de començar a programar (no ho faré perquè soc un vago ;)). Gràcies a l'Albert per fer de tester i trobar un bug raro (que he arreclat), a la mami i al papi per jugar-lo en primer moment i donar opinió, i al Eloi per proposar-me una cançó pel joc. La música utilitzada és de "The Beatles", "Crosby, Stills and Nash" (sense el Young), "Fallenrock", "Dawn of Demise" i "Peete Seeger". Als arxius del joc també hi ha un tema de "Pau Riba" i de "Màquina!", doncs anaven a ser usats en el mode arcade i la cinemàtica inicial, respectivament, però com soc un vago, pues allà s'han quedat.