hallo dit is mijn eerst animation dus zeg je aub geen slechte dingen en het is een verjaardags cadeu voor een kind van 4!(die heet leon!)
de broer van leon (david )zit niet op scratch op maar hij vertelde ook wat leon leuk vind!! ik programeerde alles! niet al het geluid dat niet! I now its dumb