日本語は下にあります ------------------------------------------------------------------------- I'm using google translate, so there may be some mistakes. Play at the Turbo Warp! https://turbowarp.org/846413574 Operation etc. C key + flag to skip the menu screen. Spacebar Toggle debug mode. Other controls are the same as in the original Undertale. Difficulty (easy mode) ★★★★☆ 3.5~4/5 difficult (normal mode) ★★★★★ 5/5 Very difficult ------------------------------------------------------------------------- ターボワープで遊んでください https://turbowarp.org/1210146879 操作など Cキー+旗でメニュー画面をスキップ スペースキー debug modeの切り替え その他は本家アンダーテールと同じです。 難易度(easy mode) ★★★★☆ 3.5~4/5 難しい (normal mode) ★★★★★ 5/5 とても難しい かなり頑張って作りました。ぜひ楽しんで遊んでいただけたら幸いです。