参加者 participants @iugura(仮) @hebisasori @YankeeKong0111(仮) @Hgame_ @NullFX(仮の仮の仮の仮の仮の仮の仮の仮の仮) @0zxi(仮) @jitakunsadu(仮×9999) @-alpha-FX @NoxFX(仮) @ZZZZ94494(おそらく) @mochimochi_SAN @piki0226 @igucheese(仮) @king121213 @IM_FX_ @TARIM7 @Mojamafu @o-wanzu @ @ @ PG @inugura(仮) @TX_kazu_72k @1zxi zxiPG1 @NoAlpha @zxiPG1 @zxiPG2 @zxiPG3 @zxiPG4 @zxiPG5 @mochimochi_SAN @ @
<Please read carefully> 日本語は下↓↓↓ Oh, we're holding an INTROCONTEST!!! Even though there's nothing to celebrate lol ┃Deadline: 11/30┃ ┃70% must be original┃ ┃Free intros are prohibited┃ ┃Plagiarism is also prohibited┃ ┃Proper credits are required┃ ┃Participation is permitted even if the CC is from someone else┃ ┃Client: neosa-FX-┃ ┃We recommend using "neosa" for the text┃ ┃Any style is OK┃ Prizes 1st: A serious intro from me, 100% PG follow-up 2nd: An intro from me, 50% PG follow-up 3rd: A short intro from me, 30% PG follow-up Participation prize: a follow-up entry ☆♡ Have fun!!! <しっかりと読みましょう> えー、INTROCONTESTを開催します!!! なんの記念もないのにねw ┃期限 11/30┃ ┃70%は自作┃ ┃フリーイントロとして参加するのは禁止┃ ┃盗作も禁止┃ ┃クレジットはしっかりと書く┃ ┃CCが他人の作ったCCであったりした場合でも参加は可能とする┃ ┃クライアントはneosa-FX-┃ ┃テキストは「neosa」をおすすめする┃ ┃スタイルはどれでもOK┃ 景品 1st 私からの本気イントロ、PG100%のフォロー 2st 私からのイントロ、PG50%のフォロー 3st 私からの短いイントロ、PG30%のフォロー 参加賞、フォロー作品の☆♡ 楽しんで!!!