Instructions
この曲好き。アップテンポで面白い。
まあ、このゲームへたくそだから、ごくまれにしか聞かないけどw
GarageBandで作ったんで正確にSPC700の音になっていないところはご了承ください。
Notes & Credits
I love this song. So upbeat and silly.
I rarely hear it though, because I absolutely suck at this game lol
Made in GarageBand so not very accurate to the SPC700.
#music #wii #sfc #snes #art #all