חזרתי לסקראץ'! הנה פרויקט חדש של צ'אט כזה אתה לוחץ רווח וזה שולח לכל מי שבפרויקט אם יש באגים וזה אז לכתוב לי בתגובות לחצו רווח לשליחת הודעה press space to sent message