SPACE to shot,B to bomb. bear be stronger then before wave. スペースキーで発射、Bキーでボムです。 WAVEごとにだんだん強くなっていきます。
This game is very low quality. Because,I'm noob for English and programing. I'm afraid for foreign person see this. 言っておきますが、クオリティー低いです。 こんなもの外国の方が見てくれるのだろうか… あと、この翻訳は自力です。なにかミスがあったらおしらせください。