Hii! It's been awhile since I posted But I am back hehe! I made this based on one of my favorite Teto songs! Enjoy!
(翻訳はGoogle翻訳によるものです.) こんにちは!投稿するのは久しぶりですが、戻ってきました!へへ! これは私のお気に入りのテトの曲の一つを元に作りました! 楽しむ! #Teto