HOLA, CODERS! Teniu al davant un arbre de Nadal... MUSICAL! A dalt a l'esquerre teniu una xuleta de l'ordre que heu de tocar les boles dels arbres... sabeu quina cançó és? Digueu-m'ho als comentaris! Bones festes, code club!!! ☃