CODERS, teniu calendari d'advent? Segur que és de xocolatines, o de llaminadures, o de joguines inclús... però segur que no en teníeu cap de Scratch! Quan comenci desembre, haurem d'obrir una porteta cada dia... com que no cada dia tenim Code, ho haureu d'obrir a casa, no us oblideu! BON NADAL!!!! ☃