旗を押すとスタート スペースでフォントを変えます 〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜 Press the flag to change the font on the start space
手抜きです、 黄緑の部分の色を変えたりしてもいいかも... 〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜 I'm taking shortcuts, but maybe I could change the color of the yellow-green part...