こんにちは。 もう少しでクリスマスですね。 今年も一年間、みんなはどんな年でしたか? それぞれ頑張ったこと、大変だったこと、色々あったと思います。 本当にお疲れ様でした! 私はScratchで作品を作る時間がすごく楽しかったです。 みんなも、このクリスマスはゆっくり休んで、リフレッシュしてください。 来年も新しい作品を投稿する予定なので、また見に来てくれると嬉しいです。 良いお年を! 【English】 Hello everyone! Thank you for opening my project. Christmas is just around the corner. I wonder what kind of year everyone had? I'm sure we all worked hard and faced various challenges. Great job this year, everyone! I really enjoyed seeing all of your wonderful projects here on Scratch. I hope you all relax, refresh, and have a wonderful holiday season this Christmas. I plan to upload new projects next year, so I would be happy if you came to see them again. Happy holidays and a Happy New Year!
改善点があったらコメントして くれるとありがたいです クリスマスメドレー: hirgi様、 Sacchiii様、 trumpU様 機関車: kazookiy様 拡散、リミックスなどはご自由に