merhaba. bu hesaba girmeyeli kaç, 1 yıl falan oldu. bu sitede geçirdiğim o prime dönemi özledim, güzel zamanlardı. site hala aktifse dönebilirim, aklımda bir kaç proje fikri var. hesapta bir kaç değişiklik yapmam gerekebilir, 'oyun kuduzu' ismi şu an çok çocuksu geldi xd