Transformers warzone is going to be an 8-episode series about Autobots and Decepticons going against each other to answer the question, will earth become a wasteland sucked dry of resources by the Decepticons, or flourish under the protection of the Autobots? 『トランスフォーマー: ウォーゾーン』は、サイバートロンとデストロンが互いに対立する8話構成のシリーズで、問いに答えます。デクはデストロンによって資源を吸い尽くされた荒れ地となるのか、それともサイバートロンの保護の下で繁栄するのか?