Size tatlış semboller/kaomojiler vereyim mi Alın: >⩊< | ꉂ(˵˃ ᗜ ˂˵) | ˚₊‧꒰ა ☆ ໒꒱ ‧₊˚|⌨⦺|۫ ꣑ৎ|⋆.˚ ᡣ? |˖ . ݁??. |ㅤꨄ︎|⋆⁺₊❅.|ㅤ♡ྀི|❤︎|(╥‸╥)|(˶°ㅁ°)!!|໒꒰՞ ܸ. .ܸ՞꒱ა|⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆|✰|૮◞ ‸ ◟ ა|₍ᐢ. .ᐢ₎|(⸝⸝ᵕᴗᵕ⸝⸝)|໒꒰ྀིっ˕ -。꒱ྀི১|ʚɞ|❄︎|⋆. ˚࿔˚⋆|ᝰ.ᐟ|⸜(。˃ ᵕ ˂)⸝♡|ִ ࣪ ˖ ࣪ ᨰꫀᥣᥴ᥆ꩇꫀ ! ᰔ ִ ׄ|( ˶ˆᗜˆ˵ )| ૮₍ ´ ꒳ `₎ა|▶︎ •၊၊||၊|။||||| | ദ്ദി◝ ⩊ ◜.ᐟ| ᴮᵘ ᵏᵃᵈᵃʳᵈı ᵇᵃʸ ᵇᵃʸʸ :³