⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹︰꒷⊹₊꒷꒦︶꒷‧₊˚⊹︰꒷꒦⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹ 『 アホの吐血 』 ⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹︰꒷⊹₊꒷꒦︶꒷‧₊˚⊹︰꒷꒦⊹₊꒷︶꒷ こんこんこんこんこん天使〜!天使いずみだよん!!!今回は初の歌みたです!下手くそです☆あと音質終わってます☆声裏返る時あるんですけど...((風邪気味だったんで............それはすみません。・゚・꒰՞o̴̶̷̤ᾥo̴̶̷̤՞꒱・゚・。 Kongkonkonkonkon Angel~! It's Amatsuka Izumi! This is my first song! I'm not good at it ☆ And the sound quality is over ☆ There are times when my voice is turned upside down...(( I had a cold............... I'm sorry about that.. ・゚・꒰՞o̴̶̷̤ᾥo̴̶̷̤՞꒱・゚・。 ⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹︰꒷⊹₊꒷꒦︶꒷‧₊˚⊹︰꒷꒦⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹ [ クレジット ] illustration : @Siachan 様 vocalist : @izu2024 (自分だよん) ⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹︰꒷⊹₊꒷꒦︶꒷‧₊˚⊹︰꒷꒦⊹₊꒷︶꒷꒦‧₊˚⊹ この曲は 二次創作(歌みた等)が全面的に許可・歓迎されているよん Secondary creations (songs, etc.) are fully allowed and welcomed. #art #music #音楽 #歌みた #歌ってみた
拡散してくだちぃ 声出し&歌みたが初なんでめっちゃ勇気出したよん \\\\٩( 'ω' )و //// みんなが幸せになりますよーに(>人<;)