Öylesine yaptım Kapak fotoğrafındaki yorumum ytde "cros" kanalında, destek olabilirsiniz bence¯\_(ツ)_/¯ Niye öyle bir yorum yazdım onu bilmiyorum- sadece Efruz izlemiştim ondan önce... [Evet 14B yazıyo btw(≧▽≦)] *Dinasour pose*
EBK2357 TEŞEKKÜRLER BEĞENDİM