عليك أن تقتل الأعداء عن طريق ضغط مفتاح مسافة أو بمؤشر الفأرة. و تتحرك عن طريق ضغط مفتاح العلوي فيذهب الى الأمام و المفتاح السفلي يرجع الى الخلف و تتجه الى مؤشر الفأرة. You have to kill enemies by pressing the space bar or the mouse pointer. You move by pressing the up key to go forward and the down key to go back and move towards the mouse pointer. ------------------------------------------------------------------------- Escape from Enemy V 0.1 --> https://scratch.mit.edu/projects/1155746154