ברוך הבא ללחלוק או לגנוב! כאן תוכלו לשחק מול בוטים לחלוק או לגנוב! איך משחקים? בוחרים אסטרטגיה שתרצה\י לשחק מולה, ואז יש 10 סבבים, בהם את\ה בוחרים: לחלוק או לגנוב. מה המשמעות? אם אתם חולקים, את\ה והבוט תקבלו 3,3. אם מישהו גונב ומישהו חולק, המישהו שגונב מקבל 5 והחולק 0. אם שניכם גונבים אז יש לכם 0,0
באג שחשוב שתשימו לב אליו: מדי פעם הוא מתחיל "אני בחרתי..." מייד כשאתם לוחצים, חכו עד שהוא ישאל לחלוק או לגנוב חשוב: הוא לא מגלה לכם מה הוא בחר. הוא סתם זורק, אין לי מושג למה המשחק הזה חדש - לא בדקתי כל פונקציה אשמח אם כשאת\ה מוצא\ת באג, דווח\י לי מייד!