Apothecary dairies has one of the prettiest art styles I've seen and MaoMao is a great really well written main character :)) Drawing this was really fun especially the rendering I hope you like it! <3 Credits Art - @-Kanro_tera-san- Code - @colorsnatch Song - Queencard - G-Idle ---------------------------------------------------------------------------- 薬剤師日記 は今まで見た中で最も美しいアートスタイルの一つで、MaoMao は素晴らしく、本当によく書かれた主人公です :)) 描くのは本当に楽しかったです。特にレンダリングは最高でした。 気に入ってくれると嬉しいです!<3 クレジット アート - @-Kanro_tera-san- コード - @colorsnatch 歌 - Queencard - G-Idle