久しぶりの人は久しぶりkirby_83です。 今度からは飴と呼んでください! 最近投稿していない理由ですが… 単純に学校で忙しくなったことがあります。 私も中学2年生、やることが増えるわけですね! 一応絵を描いていなくはないので今後は絵集のような形での配信となると思います。 私に用がある場合はこのアカはあまり使っていないのでtouho_83の方で言ってくださるとありがたいです 今回は魔法使いカービィを描きました! どうですかね〜 自分的には、箒をもっとアレンジしたかったです。 あとはフードとかもあった方が良かったかな まぁそんな感じなので 引き続き飴をよろしくお願いします!
Hello to those I haven't seen in a while, it's kirby_83. From now on, please call me Ame! The reason I haven't been posting recently is... Simply put, I've been busy with school. I'm now in my second year of middle school, so I have more things to do! I still draw, so from now on I think I'll be posting in the form of art collections. If you need to contact me, I don't use this account much, so I'd appreciate it if you could contact me through touho_83. This time I drew Magical Kirby! What do you think? Personally, I wanted to add more detail to the broom. Also, maybe I should have included some hood. Well, that's about it, so please continue to support Ame!