wanted to post to say I'm not going to be active from now (20/3/26) to an undecided time due to some personal reasons but i'm not going to leave you with nothing so heres some apothecary diaries art to remember me by Lishu is one of my favourite characters right now and I loved drawing this :)) I hope you like it! <3 credits Art - @-Kanro_tera-san- code - @colorsnatch song - Magnetic - ILLIT ---------------------------------------------------------------------------- 個人的な事情で、今日(2020年3月26日)から当面の間、活動を休止することをお知らせしたくて投稿しました。でも、何も残さずに去るのは嫌なので、思い出に残しておいてほしいと思って、アポセカリーダイアリーズのイラストを投稿します。リシュは今一番好きなキャラクターの一人で、このイラストを描くのがとても楽しかったです:)) 気に入ってくれると嬉しいです!<3 クレジット イラスト - @-Kanro_tera-san- コード - @colorsnatch 曲 - Magnetic - ILLIT