I have officially completed my side quest to draw every version of nezuko! :D I actually love Nezuko's human design but we don't see a lot of it which is kinda sad but this was really fun to draw I'm trying to get better at rendering and I'm getting there I think :)) I hope you like it! <3 credits Art - @-Kanro_tera-san- Code - @colorsnatch song - Lovely - Billie Eilish ---------------------------------------------------------------------------- 禰豆子の全バージョンを描くというサイドクエストを正式に完了しました! :D 禰豆子の人間バージョンのデザインは大好きなんですが、あまり見かけないのがちょっと残念です。でも、描くのは本当に楽しかったです。レンダリングのスキルを磨こうと頑張っていて、少しずつ上達している気がします :)) 気に入ってくれると嬉しいです! <3 クレジット イラスト - @-Kanro_tera-san- コード - @colorsnatch 曲 - Lovely - Billie Eilish