1: Hond, raar getekend gewoon raar geschets en geen zin om het mooi te maken 2: raar ezel achtig iets, op zich wel mooi, beetje boonsy nek 3: Zo trots op dit hondje. Was de bedoeling om het steeds over te tekenen. Ben zo trots <3 4. Mensje: Best oke tekening, maar stelt niet heel veel voor aan animatie 5: Katje, kort gemaakt, wel geinig. Niet heel mooi maar wel een leuke animatie 6: Omg, deze draak vind ik echt goed gelukt. Oefenen met die tong en de rook is echt heel goed gelukt :D De vleugels zijns zo bedoeld. Ben trots 7: 18-11-216 random stuff 8: 19-11-2016 bloemetjes 9: 20-11-2016 gewoon een soort springcycle van een paardje 10:kat knipoog (ik had geen tijd om meer te doen) 11: Random hondje in banaankostuum die blaft en soort kwispeld 12: Schokkerige pegasus 13: raar beestje 14: Huilende wolf al ziet dat er niet uit xD 15: Nog een wolf met van kleur veranderende ogen 16: Fire! Soort pokemonbeestje 17: Zeehond 18: Lelijk paardhoofd 19: Kat test, blazend en vuurogen 20: Stil huilend beestje 21: Lelijk huilend beest 22: Eindanimatie
Those are some animations from november and december 2016 Some are really really bad, but others are really good and then I am proud. :') It is just all practice